Kada mu je otac preminuo 1835. J.C. Jacobsen preuzeo je njegovu malu pivovaru u unutrašnjosti Kopenhagena. Kasnije je ipak shvatio da mu je potrebna pivovara s većim skladištem sa sistemom za hlađenje. Stoga je sagradio novu pivovaru, izvan Kopenhagena, na vrhu brda, gde je tekla voda. Tako je stvoren Carlsberg 1847.godine.
J.C. Jacobsen je – sasvim doslovno – rođen da pravi pivo.
Već 1847. godine osnovao je Carlsberg.
Osnivač Carlsberga, J.C. Jacobsen imao je samo jedno dete – sina kog je nazvao Carl Jacobsen. Da li ste znali da je po njemu i nazvan Carlsberg?
Iako zvuči kao da su imali sjajan odnos, situacija nije bila tako jednostavna.
J.C. Jacobsen je iskoristio slučaj požara, koji je izbio u pivari, kako bi je dodatno modernizovao, ovog puta koristeći materijale koji su otporni na vatru. Na ovaj način je J.C.Jacobsen ostao je dosledan i izgradio je još snažniju pivaru u veoma kratkom roku.
Kasnije je postavio sistem za hlađenje koji je uticao na poboljšanje kvaliteta proizvoda
Jacobsenov sin Carl se vraća nakon završenih studija pivarstva u Evropi. On biva pozvan da priprema i pravi svoje sopstveno pivo u novoizgrađenoj pivari.
J.C. počinje s procesom izvoza u drugoj polovici 1800-ih, između ostalog kreće se sa slanjem kutija Carlsberg piva brodovima u Veliku Britaniju, Kinu i Indiju, a razmišlja se čak i o Australiji.
Mnogo kasnije, 1954.godine, Velika Britanija postaje najveće Carlsbergovo izvozno tržište. U tom periodu, brod natovaren Carlsberg pivom plovi Sjevernim morem svakih 12 dana.
Većina originalnih zgrada koje su djelo J.C. i Karla još uvijek se nalaze na Carlsbergovom posedu u Kopehagenu, gde je i Carlsberg centralni prostor danas.
Kada je pivar J.C. Jacobsen izgradio Carlsberg Pivaru 1847. godine, također je bila izgrađena i ergela.
1903. Carlsberg je izgradio vlastitu punionicu, i od tada, Pivara direktno dostavlja boce trgovcima. Zbog ovoga je potreba za konjima bila još veća, a do 1925. godine Carlsberg je imao skoro 200 konja.
J.C. Jacobsen vodio se pitanjem: Kako se pravi najbolje pivo, najviše kvalitete? Kao pivar, J.C. Jacobsen proveo je cijeli život prikupljajući najnovija znanja. Kao tinejdžer, prisustvovao je predavanjima H.C. Ørsted u Društvu za širenje prirodnih znanosti. Tamo je shvatio koliko znanstvena otkrića utječu na produktivnost i kvalitetu u različitim industrijama, a zaključio je da ni pivarstvo od toga neće odudarati.
Nekada je proizvodnja piva bio nepredvidiv proces koji je često rezultirao pivom koje se ne može piti.
Međutim, 1883. godine, u Carlsberg istraživačkom laboratoriju došlo je do revolucionarnog otkrića za pivsku industriju.
Pronalazak PH skale u Carlsberg istraživačkoj laboratoriju, osigurao je Carlsberg piovovri visoku kvalitetu svakog piva koje će proizvoditi.
Primjena PH skale je od tada beskonačna u svim područjima.
Carlsberg Fondacija jedna je od najvećih fondacija pri nekoj industriji u čitavom svijetu. U Carlsbergu, ambiciozno poslovanje u pivskoj industriji razvija se usporedo s istraživanjem i podrškom najvišoj umjetnosti, kulturi i znanosti.
Carlsberg Fondacija glavni je dioničar Carlsberg Grupacije čime vrši odlučujući utjecaj na poslovanje kroz vlasički udio koji posjeduje.
Carlsberg Fondacija podržava osnovna vizionarska i inovativna međunarodna istraživanja u prirodnim, društvenim i humanističkim znanostima. Ona osnovna istraživanja koja nas čine pametnijima, pomažu nam da se suočimo s globalnim izazovima i da doprinesemo društvu.
Carl Jakobsen postaje prvi direktor Carlsberg Breweriesa.
Carl Jacobsen donira statuu Male Sirene gradu Kopenhagenu.
Skulptura koju je dizajnirao Edward Eriksen inspirana je kraljevskom balerinom Ellen Price de Plane. Skulptura je podignuta 23. kolovoza 1913. u Langeliniju.
1914. Carl Jacobsen umire u Kopenhagenu.
Kao prvi Generalni Direktor Carlsberg Breweries, uveo je osmosatno radno vrijeme zaposlenima.
Danas, u pivskom portfoliju ima preko 140 osnovnih pivskih brendova, uključujući local power brendove i međunarodne premium brendove, craft i specialty brendove i bezalkoholne proizvode.
Težimo stvaranju boljeg piva, za danas i sutra, u svih naših 150 tržišta. Poslujući odgovorno i održivo, ostvarujemo tu težnju, a vrijednost donosimo i dioničarima i društvu.
Ali naš put se tu ne završava.