Primjena strategije SAIL ’22 započela je u veljači 2016. godine, sa željom da proširimo poslovanje, pozicioniramo se za rast i osiguramo vrijednost za naše dioničare.
Namjera strategije SAIL ’22 je postati najuspješnija, najprofesionalnija i najatraktivnija pivovara na tržištima na kojima poslujemo.
- Cees 't Hart, President and CEO
Kao uspješna kompanija, upravljamo rastom nalazeći optimalnu ravnotežu između tri ključna mjerna elementa: tržišnog udjela pivskog volumena, zarade nakon odbijanja logističkih troškova (GPaL margina) i operativnog profita.
Kao profesionalna kompanija, usavršavamo sposobnost usluživanja velikog broja kupaca, jačanjem kapaciteta na području poznavanja potrošača, customer menadžmenta, menadžmenta kategorija i provedbe te inovacija na području logistike.
Kao atraktivna kompanija, fokusiramo se na kreiranje vrijednosti za dioničare, zaposlenike i društvo. Nastojimo biti atraktivni dioničarima s konzistentnim rastom dohotka i vraćanjem investiranog kapitala; za zaposlenike stvaranjem dobrog radnog okruženja i ohrabrivanjem kulture visokih performansi; za društvo, širenjem odgovornosti i održivosti koje izravno izgrađuju naše nasljeđe.
Kako bismo lakše ostvarili svoje ambicije, strategija SAIL ’22 fokusira se na četiri prioriteta: